Subject: Snel geld verdienen met uw computer??

From: [email-masked]
Date: za, 7 aug 1999 15:55:00

Beste lezer,

Jij kan FL. 100.000 Nederlandse guldens of meer verdienen in de 
komende 90 dagen. En dat alles door e-mailtjes te versturen.
Lijkt je dat onmogelijk?? Lees dan maar verder.

" Bekend van t.v. "

Allereerst bedankt voor je tijd en belangstelling. Dit is de brief 
waarover je vast wel wat vernomen hebt in het nieuws. Door de 
populariteit van deze brief is er onlangs een programma op de 
televisie geweest. In het programma heeft men onderzocht of deze 
manier van geld verdienen werkt.
Het programma op t.v. heeft ook onderzocht of deze brief wel 
legaal zou zijn. Uit de resultaten blijkt dat geen enkele wet 
deelname verbiedt. Het bleek een simpele, onschuldige en leuke 
manier om "wat" extra geld te verdienen.
De resultaten van het tv-programma zijn echt verbluffend. 
Ontzettend veel mensen hebben deel genomen aan dit 
internet-gebeuren. Het geld hebben ze verdient en ze zijn er echt 
allemaal beter van geworden. Nu ben jij misschien nog niet 
overtuigd maar als je het eenmaal hebt ervaren, zal je er vast 
anders over denken.

Hier is het:

****Print dit nu uit, je hebt het nog nodig om het later weer in 
te zien****

De kans die jou wordt aangeboden, interesseerd je zeker, want het 
is de moeite waard.  De investering is ontzettend klein en de 
opbrengst is grandioos.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Als jij minstens 100.000 Nederlandse guldens wil verdienen in 
minder dan 90 dagen!!! Lees dan verder!!! En lees het dan nog een 
keer!!!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

DIT IS EEN LEGALE GELD OPLEVERENDE KANS. Je hoeft niet in contact 
te komen met andere mensen. Je hoeft niet hard te werken en het 
aller mooiste is dat je je huis niet hoeft te verlaten. Het enige 
wat je hoeft te doen is je post op te halen. Als je altijd al hebt 
gewacht op die ene grote kans in je leven, DAN IS DIT HET!!! Volg 
simpelweg de instructies en je dromen worden werkelijkheid. Dit 
multi-level marketing programma werkt perfect...100% EN ALTIJD.

E-mail is de verkooptechniek van de toekomst. Doe NU je voordeel 
van deze niet-commerciele methode van adverteren. Hoe langer je 
wacht hoe meer mensen zaken zullen doen door middel van e-mail. 
Doe nu mee en profiteer!!!

MULTI-LEVEL MARKETING(MLM) is zeer effectief gebleken. 
Multi-level-marketing is ontstaan op de Harvard Busniss School in 
Amerika. Stanford onderzoek en het Wall Street Journaal hebben 
voorspeld dat voor het jaar 2000 meer dan 50-65% van alle 
producten en diensten verkocht worden via multi-level- marketing 
op het internet.Dit is een multi-biljoen dollar industrie en van 
de 500.000 millionairs  in de VS is 20% (100.000 mensen) miljonair 
geworden in de laatse paar jaar met MLM. Nog duidelijker; uit 
onderzoek blijkt dat wereldwijd ieder dag 45 mensen miljonair 
worden door MLM.

Misschien ken je het volgende verhaal. In de afgelopen zomer is 
Donald Trump te gast geweest in de David Lettermans show.
David vroeg hem wat Donald Trump zou doen als hij helemaal 
overnieuw mocht beginnen. Zonder twijfelen zei Trump dat hij een 
goed marketing netwerk  bedrijf zou zoeken en daarvoor zou gaan 
werken. Het publiek begon te joelen. Trump keek het publiek in en 
zei; "dat is de reden waarom ik hier zit en jullie in het 
publiek".

De informatie die in deze brief staat was bijna ongebruikt 
gebleven. Gelukkig heb ik alle informatie bewaard en later nog 
eens opgepakt en bestudeerd.
Mijn naam is Johnathon Rourke. Twee jaar geleden ging het 
Amerikaanse bedrijf, waar ik twaalf jaar voor gewerkt had, 
failliet en ik werd ontslagen. Na vele onsuccesvolle 
sollicitaties, besloot ik om mijn eigen bedrijf te beginnen. Na 
een jaar zat ik in grote financiele problemen. Ik was mijn 
familie, vrienden en schuldeisers meer dan 70.000 Nederlandse 
guldens schuldig. Het ging slecht met de economie en daardoor ook 
slecht met mijn bedrijf. Ik leende nog meer om mijn familie te 
onderhouden en mijn bedrijf draaiende te houden. OP DAT MOMENT 
gebeurde er iets heel belangrijks in in mijn leven. En ik schrijf 
dit op om mijn ervaring met anderen te delen en ik hoop dat deze 
brief ook jouw leven zal veranderen. In de financiële zin, wel te 
verstaan!

Midden december 1997 heb ik deze brief ontvangen. Zes maanden 
daarvoor had ik informatie opgevraagd via het internet voor 
zakelijke doeleinden. Al deze informatie bleek nutteloos; ze waren 
of te moeilijk voor mij om uit te voeren of de investeringen waren 
te hoog, al met al de risico's waren te groot. Toen stuurde iemand 
mij een mailtje en zei dat ik in 1 jaar een miljoen zou 
verdienen...Hij had alleen niet vermeld dat ik een boek moest 
schrijven om zover te komen.

Maar zoals ik al zei, ontving ik in december 1997 deze brief. Ik 
had niets besteld en ook nergens om gevraagd. Iemand heeft mijn 
naam van een of andere mailing-lijst gekozen en zo kreeg ik deze 
brief. GODZIJDANK!!! Achteraf gezien ben ik daar rijk mee 
geworden. Nadat ik deze brief meerdere malen gelezen had, kon ik 
mijn ogen niet geloven. Hier was echt VEEL GELD mee te 
verdienen!!!! 
ik kon er zoveel mogelijk tijd in steken als ik wilde, zonder 
mijzelf verder in de schulden te steken. Ik heb een pen en papier 
gepakt en uitgerekend dat ik in ieder geval  mijn inverstering 
terug zou krijgen.
Zoals de meeste van jullie was ik in het begin een beetje 
sceptisch. Ook was ik bezorgd dat het illegaal zou zijn. Ik heb 
toen de informatie voorgelegd aan een rechtsburo en zij hebben 
bevestigd dat het inderdaad LEGAAL is.
Nadat ik vastgesteld had dat alles LEGAAL en het absoluut GEEN 
KETTINGBRIEF was, heb ik besloten om mee te doen. WAAROM NIET!

Vervolgens heb ik 10.000 e-mailtjes verstuurd. Dat heeft me 
ongeveer 30 gulden aan telefoonkosten gekost. Het voordeel van 
e-mail is dat je er geen print kosten aan over houdt. Voor de rest 
is het alleen maar de tijd die je achter de computer zit. Dat is 
dus de enige investering,tijd!
Ik zal je nu eerst duidelijk uitleggen hoe alles in zijn werk 
gaat. 
Ik ga je nu de waarheid vertellen en ik hoop dat het je niet 
afschrikt. Maar de waarheid is dat ik nooit, maar dan ook nooit 
iemand op zou lichten, hoeveel geld me dat ook zou opleveren.

In minder dan een week, ontving ik een order voor rapport #1.
Op 13 januari had ik 26 orders voor #1 ontvangen. JE DOEL IS OM 
MINSTENS 20 ORDERS VOOR RAPPORT #1 BINNEN TWEE WEKEN TE ONTVANGEN.
LUKT DIT NIET, STUUR DAN MEER BRIEVEN TOTDAT HET WEL LUKT. Mijn 
eerste stap naar 100.000 gulden in 90 dagen had ik genomen.
Op 30 januari had ik 196 orders voor report #2 ontvangen. JE DOEL 
IS OM MINSTENS 100 ORDERS VOOR RAPPORT #2 BINNEN TWEE WEKEN TE 
ONTVANGEN. LUKT DIT NIET, STUUR DAN WEER MEER BRIEVEN. ALS  JE 
EENMAAL 100 ORDERS HEBT, HOEF JE HELEMAAL NIETS MEER TE DOEN.
DE REST IS SIMPEL, ONTSPAN EN DE 100.000 GULDEN KOMT VANZELF 
BINNEN!
Ik kreeg 196 orders voor rapport #2. Dat zijn er dus 96 meer dat 
ik eigenlijk nodig had, dus deed ik niets meer.
Op 1 maart nadat ik was begonnen met het versturen van de 
rapporten had ik FL.116.000 Nederlandse guldens ontvangen en nog 
steeds kreeg ik meer post. 

Ik heb daarna al mijn schulden afbetaald en heb een nieuwe auto 
gekocht. 
Alsjeblieft, neem de tijd om deze brief zorgvulgdig over te lezen. 
HET ZAL JE LEVEN VOOR ALTIJD VERANDEREN!!! 
Vergeet niet: "niet geschoten is altijd mis"!!
Deze brief werkt perfect, maar ALLEEN als je het PRECIES volgens 
de regels speelt. Het allerbelangrijkste is dat je niet de 
volgorde op de namenlijst gaat veranderen. Je schiet hier niets 
mee op, het kost je alleen maar veel geld. 
Om deze brief te laten werken moet je er voor zorgen dat je 20 of 
meer voor rapport #1 ontvangt en 100 of meer orders voor rapport 
#2.
Vervolgens zal je 100.000 guldens of meer in 90 dagen verdienen. 
IK BEN HET LEVENDE BEWIJS DAT HET WEL DEGELIJK WERKT!!!

Als je besluit om niet mee te doen dan is dat jammer, want je mist 
simpelweg de grootste kans van je leven. 
Als je besluit om mee te doen volg dan de instucties en je bent al 
een heel eind op weg naar finaciele zekerheid. Ben je een zakenman 
en ook in financiële problemen, zoals ik was, of je wilt een eigen 
zaak opstarten, beschouw deze brief dan als een teken. ZOALS IK 
DEED.

Hoogachtend,
Johnathon Rourke.

Persoonlijke brief van de organisator.

Als je de brief en rapporten gelezen hebt, dan kun je concluderen 
dat zo'n brief en eentje die legaal is, niet gemaakt kan zijn door 
een amateur.

Ik zal je even wat over mezelf vertellen. Ik had een goedlopend 
bedrijf gedurende tien jaar. Toen, in 1979, ging het minder met 
m'n bedrijf. Ik deed m'n zaken zoals ik al jaren had gedaan, maar 
de tijden veranderden en m'n bedrijf dreigde failliet te gaan. 
Uiteindelijk had ik het door. Ik deed niets fout maar het lag aan 
de economie. Inflatie en recessie kwamen voor de stabiele economie 
in de plaats. Ik hoef je niet te vertellen wat voor gevolgen dat 
gaf voor de werkeloosheid. Er waren meer faillissementen en meer 
en meer mensen raakten bankroet, als nooit te voren. De 
middenklasse had er het meest onder te lijden. DE RIJKEN WERDEN 
RIJKER EN DE ARMEN WERDEN ARMER. Dankzij de inflatie werkten de 
traditionele methoden, om je op te werken of om rijk te worden, 
niet meer. 

Je hebt net informatie gekregen die je financiele vrijheid zal 
geven voor de rest van je leven. Er zijn geen risico's aan 
verbonden en het kost je slechts een kleine moeite!
In de volgende paar maanden kun je meer geld verdienen dan je ooit 
had gedacht. Ik heb nu al meer dan 8 MILJOEN gulden verdiend, en 
je zult begrijpen dat ik na het versturen van vele duizenden 
e-mails er mee ben gestopt.

Volg het programma PRECIES VOLGENS DE GEGEVEN INSTRUCTIES. Breng 
absoluut geen enkele veranderingen aan!!!
Het werkt namelijk al uitstekend. 

Vergeet niet: stuur een kopie van dit rapport naar iedereen die je 
kent en die geinteresseerd is.
Misschien zit er 1 kennis bij die 50.000 mailtjes verstuurt en op 
alle rapporten staat jouw naam!.
Het is heel simpel, hoe meer je verstuurt, hoe meer potentiele 
klanten je bereikt.

Dus, beste lezer. 
Je hebt nu informatie binnen zodat je de mogelijkheid hebt om voor 
de rest van je leven financieel onafhankelijk te zijn.
JE HEBT HET VANAF HIER ZELF IN DE HAND!!

"DENK EROVER NA"

Voordat je dit programma uit je mailbox gooit, zoals ik bijna had 
gedaan, neem even de tijd om het door te lezen en denk er dan ook 
daadwerkelijk over na.
Pak eens een pen en zoek uit wat er zou kunnen gebeuren als jij 
mee zou doen. 
Ga dan natuurlijk van de slechts mogelijke respons uit en je zult 
nog steeds heel veel geld verdienen. Je zult zeker het 
geinvesteerde geld weer terug krijgen. Eventuele twijfels die je 
nu hebt zullen verdwijnen als de eertste bestellingen binnenkomen.
HET WERKT!!

Jody Jacobs, Richmond,UA.

NU VOLGT DE UITLEG HOE DIT GEWELDIGE PROGRAMMA JE DUIZENDEN EN 
DUIZENDEN GULDENS ZAL OPLEVEREN.$$$$

INSTRUCTIES:

Deze methode van groeiend kapitaal WERKT GEGARANDEERD ELKE KEER 
GOED.
Ik weet zeker dat je fl.100.000 gulden of meer binnen 90 dagen 
goed kunt gebruiken.
Voordat je "BULLSHIT…" zegt, lees dit programma eerst aandachtig 
door.

Dit is geen kettingbrief, maar een perfecte, legale, geld 
opleverende kans.
Dit is wat je doet: Net als met multi-level organisatie hebben wij 
een organisatie opgezet waarbij het gaat om het verkrijgen van 
nieuwe partners en het verkopen van produkten. En het is overal 
ter wereld toegestaan om partner te worden in onze organisatie. 
Wij bieden je een produkt aan voor IEDERE gulden die je stuurt. JE 
BESTELLING GAAT PER POST, EN DE LEVERING IS PER E-MAIL, dus er is 
geen sprake van persoonlijke verkoop. Je doet het individueel, 
gewoon bij jezelf thuis of op je werk.
Dit is de GROOTSTE multi-level marketing postbestelling 
organisatie waar dan ook!

Dit is wat je MOET doen:

Stap 1.
Bestel de 4 rapporten op de lijst. (Je kunt ze niet verkopen als 
je ze niet hebt besteld). 
-Voor ieder rapport betaal je FL.10 GULDEN CONTANT, geef NAAM EN 
NUMMER VAN HET RAPPORT WAT JE BESTELT, JE E-MAIL ADRES EN JE NAAM 
EN ADRES (in het geval er iets mis mocht gaan).  Stuur dit  naar 
de persoon wiens naam bij het desbetreffende rapport staat.  
STUUR GEEN MUNTEN, EN ZORG DAT HET GELD IN BLANK PAPIER IS 
GEWIKKELD, IN DE ENVELOP.
ZORG ERVOOR DAT JE NAAM EN ADRES OP DE ENVELOP STAAN IN VERBAND 
MET PROBLEMEN MET DE POST.
-Als je een bestelling plaatst, zorg er dan wel voor dat je alle 4 
rapporten bestelt. Je moet ze in de computer hebben staan, anders 
kun je ze ook niet door verkopen.
-Binnen een paar dagen ontvang je via e-mail, de 4 rapporten. 
Bewaar ze in je computer zodat je ze door kunt sturen naar al die 
duizenden mensen die ze van jou willen bestellen.

Stap 2.
BELANGRIJK; VERANDER NIETS aan de namen en de volgorde daarvan op 
de lijst!! Volg gewoon de aanwijzingen, anders zul je er alleen 
zelf maar minder door verdienen. Als je snapt hoe het werkt, dan 
zal je ook begrijpen dat het werkt, dan zal je ook begrijpen dat 
het net werkt als je zelf dingen gaat veranderen.
Vergeet net; deze methode is uitvoerig getest, en als je dingen 
gaat veranderen dan zal het niet meer werken.

A.	Kijk hier beneden voor de lijst van beschikbare rapporten.
B.	Nadat je de 4 rapporten hebt besteld verwijder dan de naam 
en het adres                          	onder rapport #4. 
	De persoon die onder rapport #4 staat is door de cyclus 
gekomen en is nu zijn 	fl.100.000 aan het uitgeven!!
C.	Verplaats de naam en adres onder rapport #3 naar rapport 
#4.
D.	Verplaats de naam en adres onder rapport #2 naar rapport 
#3.
E.	Verplaats de naam en adres onder rapport #1 naar rapport 
#2.
F.	Vul je eigen naam en adres in onder de positie van rapport 
#1.

Zorg ervoor dat je zeer zorgvulgdig EEN KOPIE maakt
van alle informatie, alle namen en alle adressen.

Stap 3.
Neem deze brief inclusief de lijst ,nadat je deze hebt 
aangepast, en bewaar deze in je computer. Verander 
NIETS aan de instructies van deze brief.

De enige kosten die je maakt zijn minimaal. Je kunt 
Vast wel fl.40 gulden missen. Klaarblijkend heb 
jezelf eerder met internet gewerkt, en e-mail is
GRATIS!

Er zijn twee methodes om je eigen level van mensen die onder je 
staan te maken.

METHODE #1: STUUR VEEL E-MAILS.

Laten we er vanuit gaan dat je klein begint, om eerst eens te 
kijken hoe het gaat.
We gaan er vanuit dat je slecht 2000 van deze brieven verstuurt.
Gaan we uit van een respons van 0,5% dan zul je 10 bestellingen 
voor rapport #1 ontvangen. Maar als je een goede lijst gebruikt 
zal de repons vele malen groter zijn. Deze 10 mensen die bij jou 
rapport #1 bestellen zullen ook weer 2000 exemplaren van deze 
brief versturen. Dat is dus een totaal van 20.000 (10 keer 2000) 
stuks. 0,5% van 20.000 is 100. 100 mensen zullen dan bij jou 
rapport #2 bestellen. Deze 100 mensen versturen 100 keer 2000 is 
200.000 exemplaren van deze brief. 
O,5% van 200.000 is 1000.Deze duizend mensen zullen op hun beurt 
1000 keer 2000 is 2.000.000 exemplaren van deze brief versturen. 
De 0,5% respons van deze 2.000.000 mensen bestelt bij jou rapport 
#4. Dat zijn er dus 10.000!!!

Dat is 10.000 keer fl 10 gulden is voor jou! CASH!!!
Je totale inkomen zal dan zijn fl.100 + fl.1000 + fl.10.000 + 
fl.100.000, dat is dus een totaal van Fl.111.100!!!

ONHOUDT GOED BESTE LEZER, WE GAAN ER HIER VANUIT DAT 1990 VAN DE 
2000 VEN DE MENSEN HELEMAAL NIETS MET DEZE BRIEF DOEN EN HEM 
WEGGOOIEN!
STEL JE VOOR WAT ER ZOU GEBEUREN ALS IEDEREEN, OF SLECHTS DE HELFT 
VAN ALLE MENSEN DIE JE DEZE BRIEF STUURT GEEN 2000, MAAR 100.000 
EXEMPLAREN ZOU VERSTUREN………!!!

Geloof me, het is zo'n kleine moeite om deze brieven per e-mail te 
verzenden dat veel mensen dit zullen doen, of zelfs nog meer!
Daar komt nog eens bij dat je investeringskosten zo laag zijn. 
Klaarblijkend ben je al eerder op internet geweest, dus je weet: 
e-mail is GRATIS!!!
Rapport #2 zal je de beste methode geven om heel veel e-mails te 
versturen waar je gratis e-mail software en lijsten kunt 
verkrijgen.

METHODE #2: PLAATS GRATIS ADVERTENTIES OP INTERNET.

Adverteren op intenet is echt goedkoop, er zijn zelfs HONDERDEN 
PLAATSEN BESCHIKBAAR OM GRATIS TE ADVERTEREN. Stel dat je klein 
begint om te zien hoe het werkt en dat je persoonlijke doel 
slechts het verkrijgen van 10 bestellingen is.(het plaatsen van 
veel GRATIS advertenties zorgt echter makkelijk voor veel meer 
respons).
We gaan er ook vanuit dat iedereen in JOUW ORGANISATIE SLECHTS 10 
bestellingen realiseert. Bekijk het volgende schema en zie wat het 
VERBLUFFENDE resultaat zal zijn:

Level 1: 
10 leden van jou sturen je 10 keer fl.10 = fl.100.
Level 2:
10 leden van deze 10 mensen sturen 100 keer fl.10, dat is fl.1000.
Level 3:
10 leden van deze 100 mensen sturen je 1000 keer fl.10 = 
fl.10.000.
Level 4: 
10 leden van deze 1000 mensen sturen je 10.000 keer fl.10 = Fl. 
100.000.

DIT ALLES BIJ ELKAAR LEVERT JE FL.111.100 OP!!

Onthoudt goed, beste lezer, we gaan er hier vanuit dat iedere 
deelnemer in dit voorbeeld slecht 10 nieuwe leden werft. DENK ER 
EENS AAN wat er zou gebeuren als ze allemaal 20 nieuwe leden 
zouden aantrekken!
De meeste mensen zorgen zelfs voor 100 nieuwe leden!!!
GA DAT MAAR EENS NA!
Voor iedere fl.10 die je ontvangt hoef je alleen maar een e-mail 
te sturen van het gevraagde rapport te versturen. DAT IS ALLES!!!
ZORG ERVOOR DAT JE ALTIJD DEZELFDE DAG HET GEVRAAGDE RAPPORT TERUG 
STUURT. Dit zorgt ervoor dat de e-mail die ZIJ moeten versturen 
met JOU naam en adres erop, meteen zal gebeuren.
Want jouw leden kunnen niet adverteren totdat ze het rapport 
hebben onvangen.

BESCHIKBARE RAPPORTEN

***Bestel ieder rapport met vermelding van nummer en naam van het 
rapport***. 
-STUUR ALTIJD FL.10, CONTANT GELD MEE, NIET IN MUNTEN! CHEQUES 
WORDEN NIET GEACCEPTEERD. 
-Zorg ervoor dat het biljet van 10 in tenminste twee vellen papier 
is gewikkeld. Op één van die twee vellen vermeld je: 
A: Het nummer en de naam van het rapport wat je wilt bestellen, 
B: Je e-mail adres en 
C: Je naam en postadres.

PLAATS JE BESTELLING VOOR DEZE RAPPORTEN NU!!!

Rapport #1 "De meest effectieve gids voor gratis adverteren op 
internet".

Bestel rapport #1 van:

Frank Hoogeveen
Helper Westsingel 72A
9721 BG, Groningen

Rapport #2  "De meest effectieve gids voor het versturen van heel 
veel e-mails op internet".

Bestel rapport #2 van:

David Jonsson
Helperwestsingel 53A1
9721 BC, Groningen 

Rapport #3 "Het geheim van multi-level-marketing op internet".

Bestel rapport #3 van:

Chris Schelhaas
Bakker 4
8414 KA, Nieuwehorne

Rapport #4 "Hoe word ik miljonair door gebruik te maken van de 
kracht van multi-level-marketing op internet".

Bestel rapport #4 van:

Kelly Boskma
Regenboog 37
8446 EM, Heerenveen

Ongeveer 50.000 bezoeken voor het eerst internet, iedere maand 
weer!!!

*******TIPS VOOR SUCCES:*******

**	BEHANDEL DIT ZAKELIJK, wees snel, professioneel en volg de 
instructies 	nauwkeurig op.
**	Bestel de vier rapporten DIRECT, want als de bestellingen 
en het geld bij je 	binnenkomen dan moet je de rapporten ook 
DIRECT door kunnen 	sturen!!
**	REAGEER ALTIJD DEZELFDE DAG OP DE BESTELLINGEN DIE JE 	
ONTVANGT.
**	Wees geduldig en vasthoudend bij dit programma. Als je de	
instructies 	opvolgt, DAN ZAL HET SUCCESVOL ZIJN!
**        MAAR VOORAL: HEB VERTROUWEN IN JEZELF EN WÉÉT DAT DIT 
GAAT 	LUKKEN!!!

VOLG DEZE RICHTLIJNEN OM  JE SUCCES TE GARANDEREN:

**	Als je binnen twee weken nog géén 20 bestellingen hebt 
ontvangen voor 	rapport #1, ga dan net zolang door met gratis 
adverteren of e-mails versturen 	totdat je er wél 20 hebt.
**	Als je na een aantal weken nog geen 100 bestellingen hebt 
ontvangen
 	voor rapport #2, ga dan net zolang door met gratis 
adverteren of gratis e- 	mails versturen totdat je er wél 
100 hebt.
**	Als je eenmaal 100 bestellingen hebt ontvangen dan kun je 
gaan zitten, en 	hoef je niets meer te doen. Het systeem 
doet reeds zijn werk en het geld zal 	doorlopend bij je 
binnenstromen!

BELANGRIJK OM TE ONTHOUDEN:

Iedere keer keer dat je naam naar beneden schuift op de lijst kom 
je onder een ANDER rapport te staan. Dit betekent dus dat je IN DE 
GATEN KUNT HOUDEN HOE HET MET JE ZAKEN GAAT. Als je méér inkomen 
wilt verkrijgen, dan verstuur je gewoon nog een paar duizend 
e-mails of je gaat nog meer gratis adverteren. Op die manier start 
je het hele proces opnieuw! Er is dus geen maximum verbonden aan 
je verdiensten met dit programma!!!! 

Voor je beslist of je wél of niet mee wilt doen met dit programma, 
stel jezelf dan de vraag: : WIL IK MIJN  LEVEN VERANDEREN?"
Als het antwoord "ja" is, lees dan de vogende FEITEN over het 
programma:

1. Je verkoopt een product waarbij je geen produktie-, 
advertentie- of verzenkosten.
2. Al je klanten betalen je KONTANT!
3. E- mail is zonder twijfel de machtigste methode voor het 
verspreiden van informatie op aarde. Dit programma combineert de 
kracht van e-mail met de winstgevendheid van 
multi-level-marketing.
4. Je enige investering is het luttele bedrag van FL.40,- en enige 
tijd!
5. Eigenlijk is al het inkomen wat je door dit programma verkrijgt 
PURE WINST
6. DIT PROGRAMMA ZAL JE LEVEN VOOR ALTIJD VERANDEREN!!

REAGEER NU!!
Neem nú de eerste stap op weg naar financiële onafhankelijkheid. 
Bestel de vier rapporten en volg de instructies op zoals ze zijn 
gegeven en SUCCES zal je beloning zijn! 

Bedankt voor je tijd en veel SUCCES!

LET OP: Als je hulp nodig hebt bij het opstarten van een zaak, het 
laten registreren van een zaak of als je precies wilt weten hoe 
inkomstenbelasting berekend wordt, bel dan naar het kantoor van de 
Kamer Van Koophandel in jouw woonplaats. De mensen daar kunnen  je 
vragen beantwoorden. Ook de Belastingdienst kan je hierbij helpen. 
Je verdiensten zijn afhankelijk van je eigen activiteiten en de 
mate waarin je adverteert. De informatie in dit rapport biedt geen 
garanties. Mochten er gedurende het rapport garanties zijn 
ontstaan, dan zijn deze nu vervallen. Alle verdiensten zoals die 
zijn gegeven in het rapport zijn geschat.