Subject: Het bedrijf selecteert wie er voor de beloning in aanmerking komt en onder welke criteria deze beloning wordt uitgekeerd.

From: Samuel Ritter <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jul 2007 16:43:58 -0500

Brokers Move On ERMX!

EntreMetrix Inc. (ERMX)
$0.18

Heavy trading today as ERMX announced its launch of digital support
tools for its portfolio companies. Brokers are getting ahead of this
steady climb as they grab up large blocks of shares for there clients.
Look at the numbers and get on ERMX Friday morning!

Nu staan bellers bijna twaalf minuten in de wacht. Weinig reden, zo
lijkt het, om niet thuis te gaan werken.

Dat gaat ook op bij vragen over een autoverzekering, reisinformatie of
energienota.

Service wordt zo langzamerhand iets dat je er bij moet kopen en is
steeds minder vaak een onderdeel van het product.

Omdat het verloop onder callcenter medewerkers relatief hoog is, zou
kennis ook beter moeten worden vastgelegd in systemen. Ook als haast
geboden is, vertrouwelijke informatie gedeeld wordt, duidelijkheid
gewenst is of als de ander overtuigd moet worden, is de telefoon het
middel dat wordt ingezet.

n op de drie bellers een verkeerd antwoord geeft. Nog belangrijker is
dat de klant weet dat medewerkers of uzelf op vakantie zijn. Het ITO,
een onafhankelijke stichting die zich inzet voor de
kwaliteitsverbetering van  telefonische loketten, herkent een duidelijke
trend.
Het onderzoek werd uitgevoerd door NetPanel.

En dat terwijl de IND op haar website tot voor kort trots meldde dat
volgens de Nationale Ombudsman de telefonische bereikbaarheid was
verbeterd. van tekorten bij inhouse-contactcenters: ?

Het aantal mensen dat telefonisch iets wil bestellen of informatie wil,
stijgt jaarlijks. ntegreerde technologie?
Of is het misschien toch eens tijd om een airconditioningsysteem te
laten installeren? In veel gevallen blijken er wel procedures voor
controle te zijn, maar worden deze niet nageleefd. Ook als haast geboden
is, vertrouwelijke informatie gedeeld wordt, duidelijkheid gewenst is of
als de ander overtuigd moet worden, is de telefoon het middel dat wordt
ingezet.

Voorwaarde is wel dat het persoonlijke contact niet verder afneemt.
Ook waarderen velen het ontbreken van afleiding door collega's. Dat
stelt het Algemeen Dagblad op basis van een steekproef. Dat gaat ook op
bij vragen over een autoverzekering, reisinformatie of energienota. Maar
weinig bedrijven zijn zich hiervan bewust. Ze knikken bevestigend.

De meeste keren reageerde de Belastingtelefoon met: tuut.

Het laten verrichten van secretariaatsdiensten behoort tevens tot de
mogelijkheden. Ironie vervalt bijvoorbeeld meestal in een geschreven
tekst.

Dit is volstrekt onnodig en bovendien zeer schadelijk voor de bedrijven.
,,Bedrijven zullen meer moeten investeren in goede informatiesystemen en
opleiding van personeel. Daarnaast bieden steeds meer contactcenters
klanten gepersonaliseerde service.