Subject: Błąd Zauważyłem Code 573FKx9

From: "Systemu Administrator" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Nov 2011 01:00:53 +0600

Drodzy użytkownika konto e-mail

Ze wzgledu na niedawne sladu przez naszych pracowników administratora,
zauwazylismy, ze rózne komputerów zalogowaniu sie do poczty ektronicznej i
wielu hasel awariibyly obecne przed zalogowac. Dlatego twoje konto zostalo
ograniczone.

Dostep do portalu zarzadzania dla przywrócenia kontroli oraz kadry
zarzadzajacej. Wystarczy kliknac odpowiedziec na te wiadomosc natychmiast
i wprowadz szczególy konta ponizej.

E-mail w celu potwierdzenia tozsamosci ponizej:
Uzytkownik:
E-mail Uzytkownik :
Haslo :
Potwierdz haslo :
Data urodzenia :
Przyszlosci Haslo :

Uwaga: Tylko przywrócony konto nie zostanie zablokowane.

Dziekuje za wspólprace.

Webmail Help Desk.
Systemu Administrator