Subject: Oferta kredytowa

From: "ASSET LOAN COMPANY" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Aug 2010 12:10:39 -0000 (GMT)

Pozdrowienia dla Ciebie,

Witamy na po&#380;yczki Asset Finance Company, Jeste&#347;my Wielka
Brytania finansowych w oparciu
firmy. Jeste&#347;my na sk&#322;adnik aktyw&#243;w finansowych
sp&#243;&#322;ki kredytu, kt&#243;ra ma osobiste i kredyt&#243;w na
dzia&#322;alno&#347;&#263; gospodarcz&#261;.

Oferujemy cenach ju&#380; od 3% miesi&#281;cznie! warunki Great! 2 - 30
lat! wyznacznikiem warunk&#243;w kredytu, po&#380;yczki
kwoty mi&#281;dzy sum&#261; 5.000,00 z&#322; to £ 50,000,000.00 British Pound
Pozw&#243;l nam pom&#243;c z potrzeby finansowe! Nie jeste&#347;my
Wynik FICO lub biuro kredytowe nap&#281;dzany ale sp&#243;jrz na potrzeby
klient&#243;w i
aktyw&#243;w!

&#346;wiadczonych us&#322;ug obejmuje:
* Refinance Po&#380;yczki Inventor * * * Kredyty samochodowe Konsolidacja
zad&#322;u&#380;enia
      * Po&#380;yczki biznesowe * Personal Loans
            * International Po&#380;yczki

Formularz zg&#322;oszeniowy poni&#380;ej wype&#322;ni&#263; i
odes&#322;a&#263;, je&#347;li jeste&#347; zainteresowany.

Wasze imiona ..........
Tw&#243;j kraj ..........
Tw&#243;j adres .........
Tw&#243;j zaw&#243;d ...........
Aktualny stan w miejscu pracy .........
Numer telefonu ..........
Czas trwania po&#380;yczki .........
Kwota kredytu ..........

B&#281;dziemy delektowa&#263; si&#281; mo&#380;liwo&#347;&#263;
prowadzenia dzia&#322;alno&#347;ci gospodarczej z wami, a tak&#380;e
przyczynia&#263;
umie&#347;ci&#263; swoje problemy finansowe za sob&#261;, oferuj&#261;c
po&#380;yczki. Pa&#324;stwo
s&#261; we w&#322;a&#347;ciwym miejscu i chcemy zapewni&#263;, &#380;e
b&#281;dziesz
rad dla poznania po&#380;yczkodawcy, jak my. Wi&#281;cej informacji
udziela ...

Dzi&#281;ki

Kelvin J. Lambert