Subject: Money Gram

From: "Gram van het Geld" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Sep 2012 21:07:49 +0700 (ICT)

De G-20 groep in relatie met HSBC Londen heeft geconcludeerd dat onze
werkende partner (Gram van het Geld Maleisi&#235;) heeft ons geholpen om
de eerste te sturen instalmental betaling van US $ 5.000 in opdracht van
de Groep van Twintig (G-20) in samenhang met de Maleisi&#235; overheid en
zal blijven sturen je 5000 dollar twee keer per week tot aan de volledige
betaling van (US 820,000 dollars) is volledig overgemaakt aan u.

Hier is de informatie van de 5000,00 dollar uw eerste uitbetaling
GELDOVERDRACHT REFERENTIE :66-097-334
Naam van de afzender: kelly Pedersen
BEDRAG: US $ 5000

Om uw geld te houden, U bent uw naam te doen toekomen aan ons geld gram
middel(De heer Ron Edwards) via e-mail: [email-masked]
Uw naam __________________________
Telefoonnummer _______________________

Contact opnemen met de heer Ron Edwards voor de fondsen zeebrief die
noodzakelijk zijn voor de vrijlating van uw geld E-mail:
[email-masked]

Met vriendelijke groet,
Mevrouw Patricia Lee
Money Gram Maleisi&#235;