Subject: Błąd Zauważyłem Code 573FKx9&#8207;

From: "Systemu Administrator" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Nov 2011 01:41:56 +0600

Drodzy użytkownika konto e-mail

Ze wzgledu na niedawne sladu przez naszych pracowników administratora,
zauwazylismy, ze rózne komputerów zalogowaniu sie do poczty ektronicznej i
wielu hasel awariibyly obecne przed zalogowac. Dlatego twoje konto zostalo
ograniczone.

Dostep do portalu zarzadzania dla przywrócenia kontroli oraz kadry
zarzadzajacej. Wystarczy kliknac odpowiedziec na te wiadomosc natychmiast i
wprowadz szczególy konta ponizej.

E-mail w celu potwierdzenia tozsamosci ponizej:
Uzytkownik:
E-mail Uzytkownik:
Haslo:
Potwierdz haslo:
Data urodzenia :
Przyszlosci Haslo:

Uwaga: Tylko przywrócony konto nie zostanie zablokowane.

Dziekuje za wspólprace.

Webmail Help Desk.
Systemu Administrator