Subject: Webmaster Powiadomienie Code #04KV6f0

From: "Webmaster Upgrading Department" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jan 2012 04:07:26 -0500 (ECT)

Drogi użytkowniku konto e-mail,

       Ten komunikat jest od poczty centrum wiadomości do wszystkich
właścicieli kont webmail. W pierwszym kwartale 2012 r. Obecnie jest
przeprowadzenie usługi aktualizacji do naszej bazy danych i e-mail
centrum konta. Jesteśmy usunięcie wszystkich niewykorzystanych
konto poczty internetowej, aby utworzyć więcej miejsca dla nowych
kont.

 Aby zapobiec koncie od usuwania i Aby kontynuować korzystanie z naszych
usług, które są wymagane do aktualizacji i potwierdzenia konta webmail.

 Aby zakończyć potwierdzenia konta za pierwszy kwartał 2012 r., Jesteś
odpowiedzieć na tę wiadomość natychmiast i wprowadź dane swojego konta w
wymienionych poniżej.

Potwierdzenie informacji o koncie
Nazwa użytkownika: ..................
E-mail Login ..............
Hasło: ..................
Potwierdź hasło :............
Data urodzenia: ...............

Zostanie wysłany nowy potwierdzenie hasło alfanumeryczne tak, że tylko
będzie jest ważne w tym okresie i może być zmieniony po zakończeniu
procesu.

Dziękujemy za zrozumienie.
Webmaster Upgrading Department

Prawa autorskie 2012 - Komunikacja Webmail - Wszelkie prawa zastrzeżone.