Subject: Inmiddels zijn er drie gevallen bekend in China, Maleisi?

From: Rosales Q. Nicholas <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jun 2005 11:14:26 +0800

CAON Owns Patent To Change Global Construction!

Chan-On International Inc.
Symbol: CAON
Close: $0.75 UP

Among the 12 patents CAON recently acquired is a design for turning
industrial plastic and ash waste into wallboard to replace drywall. it
is not only a reduction in cost for developers, it is environmentally
safe and longer lasting than regular drywall. This company has the edge.
Get on CAON first thing Wednesday.

ve ranted and raved about customer service.
samen met andere consumentenprogramma?
Het betreft dus niet het bellen via kabel of ADSL zoals het wordt
aangeboden door diverse telecom operators.

" Wehkamp gebruikt de komende maanden voor het vinden van een bedrijf
dat de werkzaamheden wil overnemen. "Hierdoor is er steeds minder
telefonisch klantcontact. Men kan zoeken op bedrijfsnaam of merknaam.

s success, track down the Harvard Business School case study on Commerce
Bank, authored by Francis Frei, the new guru on service excellence. Het
boek moet de lezer helpen bij het komen tot een beslissing over het wel
of niet uitbesteden van klantcontacten, en over de inrichting van de
samenwerking en besturing van het contactcenter.
Eerste faseIn de eerste fase ligt de nadruk op het verbeteren van de
dienstverlening via het telefonische kanaal.

Met het realiseren van CCO wil de overheid de dienstverlening en
informatievoorziening aan burgers en bedrijven verbeteren.