Subject: vacuum-packed paternal

From: Margery Allen <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Nov 2006 17:14:55 +0700

Dit aandeel ligt ook ruim onder het OESO- en EU-gemiddelde. IP-telefonie
is een technologie die het bellen via het internet mogelijk maakt.
Anderzijds hebben aanbieders als Skype, Google en Microsoft een steeds
grotere invloed met gratis alternatieven. Als dat geen booming business
kan worden? In Nederland ligt dit precies andersom.

Toch bestaan er grote regionale verschillen in Europa.

Toch maken bedrijven zich nog altijd zorgen over de bescherming van hun
data op mobiele apparatuur.

Vaak is dit nog niet gerealiseerd en verzuimt men dus om klanten op deze
manier tevreden te stellen.

Onderdeel van de Scandinavische cultuur is dat men veel waarde hecht aan
een goede balans tussen werk, familie en vrije tijd. Bart van Bommel van
Cendris: 'Het gebruik van vaste telefonie neemt af, waardoor steeds
minder basisdata kan worden geleverd.

Vanwege het feit dat het aantal communicatiemiddelen fors is toegenomen,
en het aantal personen per huishouden is afgenomen.

IP-telefonie is een technologie die het bellen via het internet mogelijk
maakt.

Nijhof: "Er is in Nederland een aantal partijen dat dit aankan. De
driehonderd grotendeels parttime medewerkers verhuizen mee, zo
bevestigde de directie van het thuiswinkelbedrijf donderdag.

Bellen met de toekomst dus, waarbij je kunt kiezen op welke dag en welk
tijdstip het telefoontje gaat plaatsvinden. Vanwege het feit dat het
aantal communicatiemiddelen fors is toegenomen, en het aantal personen
per huishouden is afgenomen.

"De uitgifte van deze nieuwe nummers betekent een extra stimulans van
VOIP", aldus het ministerie. Bovendien zijn er nieuwe middelen op komst
zoals bellen via internet.

De opkomst van zakelijk chatten is in dit verband illustratief: banken
en verzekeraars lopen hier duidelijk voorop.

Het gemiddeld aantal flexwerkers in Europa ligt beduidend lager.

Als dat geen booming business kan worden? Telefonie is nog altijd het
belangrijkste communicatiemiddel. Voor de meeste landen geldt dat
ondernemers meer tijd in het eigen bedrijf steken dan dat zij vooraf
hebben ingeschat.

Opmerkelijk genoeg echter lijken zich nog weinig organisaties daarvan
bewust te zijn.

"De uitgifte van deze nieuwe nummers betekent een extra stimulans van
VOIP", aldus het ministerie. Want service is een ideale manier om
klanten vast te houden en ze tot extra aankopen te bewegen.

Anderzijds hebben aanbieders als Skype, Google en Microsoft een steeds
grotere invloed met gratis alternatieven. Tegenwoordig scrollen in de
mobiele telefoon of op internet een nummer zoeken.