Subject: Wanneer u net uw bedrijf heeft opgestart en u moet het allemaal alleen doen, maar u kunt uw telefoon niet beantwoorden als u even met belangrijkere zaken bezig bent.

From: Neddy <[email-masked]>
Date: Sun, 25 Feb 2007 18:25:17 +0100

Een permanente werkgroep moet het telefoonbeleid eerst in kaart brengen
en vervolgens regelmatig nagaan of de doelen worden gehaald en of er
verdere verbetering mogelijk is.

Binnen een uur kunt u uw telefoon doorschakelen naar een onze juridische
telefonistesMeer voordelen? Een piekactie-dienst kan dan uitkomst bieden
door de telefoontjes voor u aan te nemen, ze te noteren en vervolgens
naar u terug te koppelen.

Met name internet en de vele toepassingen ervan, zoals e-mail en web,
zorgen voor een enorme ontwikkeling van het communicatieverkeer en
hebben in de afgelopen jaren een vogelvlucht genomen. l goed bereikbaar
zijn. Op lange termijn funest voor het merk? Een voorbeeld is de juiste
aanpak bij terugbellen. U dient hiervoor een Skype tegoed aan te
schaffen. nt dan het tarief voor een gewone lijn.

Het initiatief tot klantcontact ligt namelijk in toenemende mate bij de
consument. Daarnaast is er sprake van koudwatervrees.

12 Outsourcing - TelefoonserviceSales Online - Als klanten ergens een
hekel aan hebben is het eindeloos te moeten wachten als ze een bedrijf
bellen om inlichtingen of om een klacht in te dienen.

Het laten horen van een muziekje tijdens de wachttijd kan volgens Valk
geen kwaad, maar in sommige gevallen is stilte beter.

U zult de hulp vinden die u wenst.

Als u ze niet heeft, zoek ze dan buitenshuis.

Maar iemand moet toch de tent draaiende houden: u!

Vraag is natuurlijk wel of je bij een hoofdnummer iemand aan de lijn
krijgt die je inhoudelijk kan helpen. Organisaties in de tien
onderzochte landen noemen drie belemmeringen die het verbeteren van hun
datakwaliteit in de weg staan.

But the Bank of England expects the rate of investment to beat GDP
growth.

Gemiddeld wordt de Britse consument bijna 6 minuten in de wacht gezet en
krijgt 2,7 verschillende werknemers aan de lijn.

Alles wordt dus genoteerd en later aan u doorgeseind.

Dat begrijpt de klant tenminste, terwijl loze beloftes juist leiden tot
een lagere vertrouwensbasis, die veel meer schade kan aanrichten. nte,
maar toch wel leuke werkzaamheden verdwijnen.